5 Eylül 2007 Çarşamba

Piton - Rap warS

hayallerinde buyuttugun musvette mcler beklemekten aciz
Olympos rap atakta studyolara haciz
yapilan raplerin yuzde ellisi bana faiz
bunca susma caiz style verme taviz
kendini gokde gordun senin neyine kapris
ebediyen hapis makhum oldun artist
underground'da havalarda sokakta edilir taciz
goren sanir dilsiz bir sis biraktim izsis
biz siz ben degiliz dengesiz
sahte renge siz kandiniz piton cikti ringe siz yandiniz
hep abandiniz sahteydi andiniz
kahpeye taptiniz isi simdi mi kaptiniz
hep yabandiniz siz hep yalandiniz

Nakarat:
olympos rap wars yuksek kalite
koyma toz yuksek doz burada realite
seri uretim basladi gecti faliyete
rapte karanligi renkle denkle maliyete

futbolcu rapci olmus kepce dolmus bosaltin
fazma kosma bos adim
sonradan gorme potansiyeli yer altindan bosadim
kosmayin tabakhaneye cephaneye gasp zordur
kimide naneye takmis akli beyni arkasinda sakli
kilici sallandirsam merhamette kim hakli
kiliti kapali kapilar yasakli
farkli burada kurallar her mekanda kral var
mahiyette soytari maliyette oynadi
asaletle burdayim adaletle surdayim
her hain her dail her sahin gibi ucsun sonsuza
tekda fuza sansasyonel caba veren herkes looser
belki sohret kollarinda rapimi lekeleme
televizyon showlarinda

[Nakarat]
olympos rap wars yuksek kalite
koyma toz yuksek doz burada realite
seri uretim baslati gecti faliyete
rapte karanligi renkle denkle maliyete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder