5 Eylül 2007 Çarşamba

Pir Sultan Abdal - Verdiğin İkrara Saldım Ben Seni

Döndün mü sen benden yüzü dönesi
Verdiğin ikrara saldım ben seni
İkrarı boynuna kement olası
Verdiğin ikrara saldım ben seni

Zemheri de yağan karlar erimez
Aşk atına binen gönül farımaz
İkrar birdir iki yere verilmez
Verdiğin ikrara saldım ben seni

İkrar verdim ikrarımı güderim
Senin gibi ikrarsızı n'iderim
Varır ikrarlıya hizmet ederim
Verdiğin ikrara saldım ben seni

İkrar verip ikrarından dönücü
Arayıp da kendi dengin bulucu
Batınından değsin Hakk'ın kılıcı
Verdiğin ikrara saldım ben seni

Ben Uzunyayla'yı seçmeyim derdin
Soğuk sularını içmeyim derdin
Serden geçip senden geçmeyim derdin
Verdiğin ikrara saldım ben seni

Pir Sultan Abdal'ım imandır iman
Yezid'in kalbinden gitmesin güman
Şefaat etmesin on iki imam
Verdiğin ikrara saldım ben seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder